آخرین اخبار
کد مطلب: 80523
محمودي؛
بعيد است در لهستان روي سکو برويم ؛ مسابقات اينچئون براي ما مهم تر است
تاریخ انتشار : 1393/06/09
نمایش : 1663
کاپيتان سابق تيم ملي واليبال ايران گفت: «اعتقاد خودم اين است که مسابقات جهاني مهم است اما مهم‌تر از آن بازي‌هاي آسيايي اينچئون است.»
به گزارش سلام لردگان، بهنام محمودي معتقد است که قرار گرفتن روي سکوي جهاني هنوز براي واليبال ما زود است و در دو سال آينده مي‌توانيم چنين توقعي را از ملي‌پوشان کشورمان داشته باشيم و در حال حاضر بايد دنبال قهرماني در آسيا باشيم.

 

گفتگو با محمودي را در زير بخوانيد:

 

* اولين بازي ما در مسابقات قهرماني جهان مقابل ايتالياست. اين بازي را چطور مي‌بينيد؟

- اميدوارم بازي خوبي شود و از گروه‌مان صعود کنيم. مطمئنا دراين تورنمنت تيم ما روز به روز بهتر مي‌شود و اميدوارم از اين گروه صعود کنيم و در نهايت جزو 8 تيم برتر جهان شويم.

 

* بازيکنان اين روزها از خستگي بيش از حد خود صحبت مي‌کنند، اين مساله به تيم ضربه نمي‌زند؟

- طبيعي است بچه‌ها خسته باشند چون فشار زيادي در ماه‌هاي اخير روي آنها بوده است. اعتقاد خودم اين است که مسابقات جهاني مهم است، اما مهم‌تر از آن بازي‌هاي آسيايي اينچئون است و بايد طوري برنامه‌ريزي کنيم که در اينچئون تيم افت نکند.

 

* شرايط ايتاليا را در حال حاضر چطور مي‌بينيد؟

- ايتاليا تيم خوبي است و شرايط آنها مثل ماست. ايتاليا تجربه بالايي دارد، اما مي‌توانيم راحت مقابل آنها بازي کنيم. از اين گروه 4 تيم بالا مي‌آيند و بايد تلاش کنيم تا جزو 3 تيم اول باشيم و صعود کنيم. بايد هم در مسابقات لهستان خوب بازي کنيم و هم بدن بچه‌ها براي رقابت‌هاي اينچئون آماده باشد.

 

* اين روزها از کواچ خيلي انتقاد مي‌شود و مي‌گويند تعويض‌هاي او جواب نمي‌دهد. اين انتقادات را قبول داريد؟

- من بازي‌هاي تيم ملي را در آمريکا نديدم، اما مربيان ما بايد به کواچ بيشتر کمک کنند. کواچ الان شناخت بيشتري از تيم ما پيدا کرده و مي‌تواند راحت‌تر کار کند.

 

* در مسابقات لهستان مي‌توانيم اميدوار به رفتن روي سکو باشيم؟

- بعيد است. سخت است در اين مسابقات روي سکو برويم. بازيکنان ما اول بايد برنامه‌ريزي کنند تا از گروه‌شان صعود کنند و جزو 8 تيم باشند. الان رفتن روي سکوي‌جهاني براي ما زود است و طي 2 سال آينده مي‌توانيم به سکوي جهاني برسيم. الان فشار روي بچه‌ها زياد است و نبايد توقعات را بالا ببريم. براي ما مسابقات اينچئون مهم است چون روي طلاي آن حساب کرده‌اند و در لهستان بايد از نظر بدني و روحي آماده شويم و نتيجه آن را در اينچئون ببنيم.
منبع. جام ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس